1
|
Bilen driv og gjev gass av seg sjølv, spesielt når han går på tomgang.
|
Dette skuldast sannsynlegvis at ein membran i maksmengderegulatoren i dieselpumpa hev sprukke. Då kjem det diesel inn i luftslangen som går til
luftmanifolden.
|
LES MEIR
|
2
|
Motoren stoppar under køyring, eller fuskar, eller vil ikkje starta.
|
Dette kann skuldast feil på stoppventilen på dieselpumpa.
|
LES MEIR
|
3
|
Motoren går ujamnt.
|
Dette kann skuldast at du fær luft i dieselen. Set på gjennomsiktige slangar før filteret,
og millom filteret og pumpa (og evt. forvarmaren, um han er tilkopla).
Luft filteret og pumpa,
start motoren og sjå um der kjem luftboblar i nokon av slangarne.
(Du må ikkje køyra med dei gjennomsiktige slangarne.)
|
|
4
|
Motoren misser draget når du gjev mykje gass, og det kjem då ogso store mengder brunsvart røyk frå eksosen.
|
Du treng sannsynlegvis nytt luftfilter.
|
LES MEIR
|
5
|
Det lek diesel frå baksida (mot torpedoveggen) av dieselpumpa.
|
Sannsynlegvis hev båe membranarne på maksmengderegulatoren sprukke.
|
LES MEIR
|
6
|
Det lek diesel ved høgre framhjul.
|
Lekkasjen kjem sannsynlegvis frå simmerringen på dieselpumpa.
|
LES MEIR
|
7
|
Motoren stoppar, og vil ikkje starta att.
|
Dette kann skuldast at registerreimi hev roke.
|
LES MEIR
|
8
|
Det kjem "klikkande" ulydar frå motoren.
|
Dette kann skuldast at ventilarne treng justering.
|
LES MEIR
|
9
|
Bilen forbrukar mykje kjølevæske, og det er eit gråkvitt belegg på undersida av oljepåfyllingsloket.
|
Kjølevæska fer inn i oljen; du må sannsynlegvis skifta toppakningen.
|
LES MEIR
|
10
|
Motoren kokar.
|
Du hev sannsynlegvis for lite kjølevæske.
|
LES MEIR
|
11
|
Treg gasspedal.
|
Det kann vera at lydisolasjonen under panseret hev losna, slik at han hektar seg fast i gasshendelen på dieselpumpa.
|
|