Dersom startmotoren går veldig sakte rundt, eller ikkje går rundt i det heile, kann
det vera at batteriet er flatt. Du kann i sofall prøva med startkablar.
Dersom motoren ikkje startar, men startmotoren går i full fart, er batteriet i orden.
|
|
Rett bruk av startkablar
- Kopla den
raude
kabelen til pluss på båe batteri.
(Forsiktig - ikkje støyt burti nokon av bilane med kontaktane.)
- Kopla den eine enden av den
svarte
kabelen til minus på batteriet på den eine bilen.
- Kopla den andre enden av den
svarte
kabelen til ein metalldel på motoren
på den andre bilen, i god avstand frå batteriet.
- Start hjelpebilen og gjev gass, eller vent nokre minuttar.
- Start bilen med flatt batteri.
- Kopla den
svarte
kabelen frå motoren i den eine bilen.
- Kopla den
svarte
kabelen frå minuspolen på batteriet i den andre bilen.
- Kopla frå den
raude
kabelen.
|
|
Startkablar finst i ulike kvalitetar.
Dårlege kablar er alt for korte,
alt for granne, og hev alt for svake klyper.
Gode kablar er av «lastebiltypen». Dei er lange, grove og hev
kraftige klyper. På dieselmotorar er desse dei einaste som fungerer.
Lirk litt på kontaktane når du set deim på, for å få god kontakt.
|
|