Endeleg hydraulikk
det duger ikkje utan
1954
15-Six (Traction Avant 15CV Six H) fær hydraulisk fjøring på bakhjulene,
samt mjukare fjøring framme.
1955
DS 19. Alt fyrste dagen blir det bestilt 12.000 bilar, og forventa leveringstid ved
dagens ende er kome upp i 15 månader.
Det fyrste halvtanna året er det noko forferdeleg med barnesjukdomar, og for fabrikken
upplevest det nærast som eit mareritt. Spesielt
lekkasjar på det hydrauliske anlegget er eit stort problem, millom anna blir pakningar pressa på
plass med skruejarn, og dermed øydelagde i det same dei blir sette i!
1957
ID19, ein enklare og rimelegare variant av DS19. Millom anna inkje hydraulisk
assistanse på gearkassen, bremsene og styringi.
Etter 23 år blir produksjonen av Traction stoppa.
1958
DS19 Prestige, luksusmodell med glaserute millom fram- og bakseti.
1959
DS19 break og ID19 break, stasjonsvogner.
I motsetning til seinare stasjonsvogner, er denne ganske spesiell og pen bak.
Det er tvo bakluker, ei yvre og ei nedre. Og det er tillaga plass til tvo skilt,
slik at den nedre kann vera opi under kjøyring! Praktisk ved transport av lange gjenstandar.
Det er ogso tillaga tvo ekstra sitjeplassar, genialt nedfelt i golvet!
Diverre er det ikkje lok yver bakhjulene.
1960
DS19 Cabriolet.
2CV Sahara,
4-hjulstrekk med tvo motorar; ein framme og ein bak. Bensinfylling gjennom framdørene.
1961
Ami 6. Artig småbil med bakrute som skrånar innyver og merkeleg frontparti.
Luftkjølt motor med tvo sylindrar, 602 cm³, 20 hk ved 4500 umdreiningar og toppfart på 105 km/t.
1962
DS19 fær nytt naseparti med minder luftmotstand.
1963
DS19 Pallas.
Ami 6 break. Tvo versjonar, Tourisme og Confort med fire eller fem sitjeplassar, og une commerciale.
Framdørene på 2CV blir hengsla framme i staden for bak.
Sikringsbelter kann no fengast på alle modellar.
1964
DS21.
1965
Den raude hydraulikkvæska blir erstatta av fargelaus syntetisk LHS-2.
Citroën kjøper
Panhard.
1966
LHM (grøn hydraulikkvæske) erstattar LHS-2.
|