CX
ingen yver, ingen ved sida
1974
Citroën hev økonomiske problem, noko som fører til at Automobiles
Citroën og
Automobiles Peugeot
blir slegne saman.
Eller rettare sagt: Peugeot overtek nesten halvparten av aksjane i Citroën, og tvo år etter nesten alle.
Citroën blir
ikkje lagt ned (men SM'en skal vekk!!!), men blir vel etter kvart Peugeot-bilar med Citroën-logo.
Heldigvis fær dei største modellane behalda hydraulikken.
GS Birotor.
CX 2000 blir lansert, ferdigutvikla akkurat i tide fyrr Peugeot tek yver styringi.
Den siste ekte MichelinCitroën; den siste bil designa av eit heilt uavhengigt Citroën Bureau d'Etudes.
Seinare (i 1985) gjort um til Peugeot innvendigt og delvis utvendigt.
(Forøvreg inkje gale sagt um Peugeot, det er eit godt gamalt merkje.)
1975
CX 2200.
CX 2200 Diesel.
C-matic (halvautomatisk gearkasse) på CX 2200.
CX: "Car of the Year", "Safety Prize" og "Car Styling Award".
1976
CX 2000 break og CX 2200 Diesel break, stasjonsvogner.
CX Prestige. Forlenga berline-modell med ekstra god plass til baksetepassasjerane.
CX 2400 erstattar CX 2200.
1977
CX 2400 GTI erstattar CX 2200.
1978
CX 2500 Diesel erstattar CX 2200 Diesel. CX 2500 D er verdens raskaste dieselbil utan turbo.
Visa. (Basert på Peugeot 104.)
1979
Méhari 4x4. Sju gear framyver, 602 cm³, 29 hk ved 2750 omdreiningar og toppfart på 100 km/t.
CX Reflex og CX Athena erstattar CX 2000.
CX Limousine, dieselvarianten av Prestige.
CX Prestige kjem med armering (ekstrautstyr).
1980
2CV Charleston.
1981
Visa II erstattar Visa.
1982
CX 20 erstattar CX Reflex, og CX 20 TRE erstattar CX Athena.
GSA X1 erstattar GSA Club.
Visa GT erstattar Visa II Super X.
BX.
1983
CX 25 RD Turbo og CX 25 TRD Turbo, både som berline og break.
1984
Visa Diesel.
Cl5E og Cl5D, varebilar som kann frakta 570 kg.
CX 25 GTI Turbo.
1985
Visa GTI.
BX break.
CX2, 86-modell. Den siste ekte Michelin-Citroën blir no delvis
endra til Peugeot. Innvendigt er det vel berre
rattet, konsollen som instrumenti er plassert i og plasseringen av tenningslåsen som er att av særpreget.
Utvendigt forsvinn dei fine støytfangarane, erstatta av plast.
Men fortsatt er det kun ein vindaugsviskar, hydraulisk nivåregulering, luftfjøring
(stivare ),
Diravi (uendra ),
og like kraftige bremser (etter kvart med ABS ).
1986
AX.
1987
AX Sport.
BX 19 GTI, med 16 ventilar.
1989
BX 4x4 og BX 4x4 Evasion.
XM, bilen som skal erstatta CX serie 2, men utan på nokon måte å klara det.
Minner vel meir um BX.
1990
XM blir årets bil.
Produksjonen av 2CV blir lagd ned.
1991
ZX.
Produksjonen av CX2 blir lagd ned.
XM break.
|