|
- Motoren må vera kald eller lunken, ikkje heit.
- Dekk dynamoen, luftinntaket til motoren og eventuell fordelar med plast.
- Spyl motoren (IKKJE høgtrykksspylar).
- Sprut på avfeitting og vent litt.
- Bruk div. kostar (uppvaskkost, radiatorkost, tannkost etc.) duppa i avfeittingsvæske
og gå laus på alle krikar og krokar (VERNEBRILLER).
- Spyl godt (IKKJE høgtrykksspylar). Ikkje få vatn uppi
hydraulikktanken og ikkje få for mykje vatn yvst på torpedoveggen.
- Turk vekk vassrestane med ein klut og vent til alt er turt.
- Ha silikon på alle plast- og gummidetaljar.
- Ha syrefritt feitt/kontaktspray på elektriske kontaktar.
- Poler lakkyverflatene.
NB! Hugs å fjerna plasten! (Dynamo, luftinntak etc.)
|
|
Dersom du høyrer det kokar/syder/boblar etter du er ferdig med å spyla,
kann det vera avdi det hev kome vatn inn i eit relé.
Lokaliser reléet, dra utor leidningane, og monter nytt (hugs Vaselin el.l. på kontaktane).
Dersom du vel å bruka bilshampo, såpe el.l. må du IKKJE få det på eller i nærleiken
av drivreimene. Dei vil byrja å slura nokot forferdeleg.
|
|