NB! Pass på at du kjøper rett storleik.
Her
kann du sjå montering av snøggkjettingar.
|
|
Snøggkjettingar
Snøggkjettingar er greie å ty til når du hev problem med å koma upp glatte bakkar.
Men under særs vanskelege høve er nok piggkjettingar best. Bur du på ein bratt plass,
er det best å ha båe typar liggjande i bilen. Skal
du då køyra nedyver ein morgon det er blanke svedlet, kann
du setja piggkjettingane på framhjulene, og eine
snøggkjettingen på vinstre bakhjul (um du fær plass, og utan å
setja på att skjermen).
Montering:
- Heis bilen opp i øverste stilling. Pass på at han ikkje kann
gli bakover, set evt. bakenden mot ein snøkant.
- Sop vekk evt. snø rundt dekket.
- Stikk den stive delen rundt dekket nede, trekk endane opp på båe sider og kopla saman.
- Hekt saman lekkjene oppe.
- Trekk opp og innover.
- Ta den lange lekkja og kopla saman nede.
- Set bilen i normal køyrestilling.
- Køyr 50 – 100 meter og etterstram.
Demontering:
- Stogg med kjettingane i omtrent same stillingen som då du sette deim på.
- Heis bilen opp i øverste stilling.
- Hekt laus kjettingane.
- Set bilen i normal køyrestilling.
- Køyr litt framover eller bakover.
- Legg kjettingane i ein plastpose slik at det ikkje blir blautt i bilen.
- Ved fyrste høve: Vask kjettingane i heitt vatn og heng deim til turk.
- Legg deim attende i bilen med ein gong dei er turre.
|
|
• Bruk deim berre når du må, og ikkje køyr fortare enn 50 km/t.
• Kjettingane er gode på is so lenge dei er relativt nye, men dårlege når dei blir slitne.
• Pass på at du har med ein ekstra gummistrammar.
Som me ser her er desse kjettingane litt for store, men ved å stramma
på denne måten går det likevel.
|
|