|
CX finst hovudsakeleg i tri variantar.
- Berline. Dette er den vanlege personbilen. 4 dører, og bagasjerom som er heilt adskilt frå kupéen.
- Prestige (bensin) og Limousine (diesel) er lenger (like lange som Break) med tilsvarande betre plass for føtene
til baksetepassasjerane. Ogso høgare under taket (som i break) og meir luksuriøse inni.
- Break. Varebil, stasjonsvogn og 8-setar (Familiale).
Motoren og hjulupphenget er montert på hjelperåme. Motoren (kun rekkjefirar) er tverrstilt og plassert framfyr framakslingen.
2,0 til 2,5 liter; både bensin og diesel. 2,5 (bensin og diesel) ogso med turbo. Drift
og handbremser på framhjulene. Hydraulikk på fylgjande:
- Fjøring. Automatisk nivåregulering både framme og bak, og luftfjøring (nitrogen).
- Bremser. Meget kraftig bremsevirkning, og bremsepedal mest utan vandring.
- Styring. Diravi: ekte servo utan mekanisk yverføring, 2,5 omdreiningar millom fulle rattutslag og automatisk retur
til midtstilling.
Kun ein vindaugsviskar som sveipar yver heile frontruta, med spyling innebygd i viskaren (på dei tidlegaste modellane var der
spyledyser på panseret). Skjermar som dekker bakhjulene (desse må takast av ved hjulskift).
Reservehjuli i motorrommet.
Tenningslåsen på vinstre side av rattet, og alle dei viktigaste brytarane plassert slik at dei kann nåast utan å
fjerna hendene frå rattet. Badevekt-instrument (vanlege instrument på GTI Turbo og på alle CX2).
Spakar for varme og ventilasjon millom seti (lenger framme på CX2). Spak millom seti for å regulera
køyrehøgdi (normal og terreng, pluss heilt uppe og heilt nede) (elektrisk brytar på CX2).
|