Du må vera svært varsam når du demonterer dette
plastspetakkelet, det er utruleg spinkelt.
Dei tenkte vel som
so då dei laga det, at:
Ja ja, CX2 skal vel berre produserast
nokre få år, so då er det ikkje so nøye...
|
|
Kontroller om dei fjørbelasta stiftane A glir lett inn og ut i hylsene,
og om fjørene fær bevega seg fritt. Dersom brytaren hev vore varm/smelta
kann hylsene dei sit i vera litt deformerte. Prøv i sofall forsiktig å bora deim upp.
Undersøk om kontaktflatene B til stiftane hev smelta seg ned i plasten.
Hev dei gjort det, må du prøva å få deim upp att med ein loddebolt (IKKJE enkelt!).
Sjekk ogso at C glir lett.
Reingjer og ha på vaselin.
|
|
Skaff deg reservebrytar og ha honum liggjande i bilen.
Viktig: Kontroller at han fungerer som han skal.
Lag gjerne ogso ein «naudljosbrytar».
|
|