Kvar gong du skifter sumar-/vinterhjul, eller hev mistanke um at noko er gale, gjer du fylgjande:
Med hjuli upp frå bakken; vrid henne fram og attende og sjå um styrestaget (3)
bevegar seg inn og ut i demparleddet. Det
skal
bevega seg litt (det er ein liten demping i leddet),
men ikkje mykje.
Beveger det seg mykje, eller du høyrer klikkelyd, må leddet bytast snøggast råd.
|
|
Skifting av indre demparledd
Teikningen er lånt frå delelista til Citroën CX
- Jekk upp fronten på bilen og set honom på bukkar.
- Tak av hjuli.
- Vrid rattet heilt yver mot motsett side, skru av tenningen og
tak ut nykkelen slik at rattlåsen blir aktivert.
- Fjern trykket på hydraulikken (opna
lufteskruen).
- Skru av muttaren (12).
- Reingjer, klypp av stripset og skyv belgen (5) heilt inn.
- Bend upp låseblekket (6).
- Bruk 17mm fastnykkel med kort skaft og skru av demparleddet der det er festa til tannstongi (A).
- Tak ut styrestaget (3) og set det fast i ei skrustikke.
- Merk NØYAKTIG muttarens plassering. (Legg ei linjal el.l. innåt
muttaren og merk (3) med limband på den andre sida av linjali.)
- Skift indre demparledd (pass på at det nye har same lengde).
Montering:
Bruk skruelim og
pass på å benda låseblekket (helst nytt)
skikkeleg på plass.
Få kontrollert framstillingen eller
prøv å gjera det sjølv.
|
|
Indre demparledd (4) finst i tvo lengder, det same gjer ytre styreledd (du må dermed hava kort
indre + langt ytre, eller omvendt).
Slark i styringen kann skuldast at indre demparledd (4) er utslite, eller at
låseblekket (6) hev svikta, slik at indre demparledd er i ferd med å skru seg ut.
Bruk 8mm og 19mm fastnykkel for å løysa muttaren (12) (sett undanfrå).
|
|